Friday, March 8, 2013

Siok gila lgu ne..btl2 nampak shila mang jatuh cinta dengan sharnaaz .. tpi dik ..apa2 pun sgla keputusan lebih baik d fikir dengan waras dan jangan membelakangkan family ...itu yang terbaik..
Kita nangis pada hari ini ..tpi slps kita mengetahui apa hikmah yang berlaku selepas ini ...kita lebih bersyukur ..
kenapa???
Kerana kita mempunyai keluarga yang akan ada pada masa dan susah ..Bukan saya ckp lelaki dan bercinta itu tidak penting
tetapi jika kita ada peluang lebih besar di hadapan ..ambik peluang itu ..buktikan hidup ini bermula daripada tangisan dan berakhirnya dengan kegembiraan ...
percayalah setiap manusia mempunyai jodoh masing-masing ..
pilih takdir hidup kita sebaiknya ..
insya allah ..
Mak ai ..gila "pakar cinta " plaaakk da...hahahaha
sabar ja la...
tapi siok gila ne lagu ..
jom layan... :)





 Masih Aku Cinta


Biarpun kau tak lagi ada dengan ku

Takkan ku bisa melupakan mu
Caramu memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada



Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka



Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta



Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua



Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku




Visit:



No comments:

Post a Comment