Saturday, April 6, 2013

Sepupu gue..

Alkisahnya …
Hari ahad yang indah dengan tidak cukup tidur
Sebab last nite kitaorang celebrate birthday gue …
Surprise la sgt
Hahaha
So hari ahad tu memang free la ..
Tapi tidak sangka dapat calling dr anty ..
Dia mnta beberapa org utk join seminar ELKEN ..
So …
saya join la seminar ne
Tapi betul  orang cakap …
Bila kita anggap sesuatu perkara itu tidak bagus..
Mesti pengakhirannya lebih baik daripada yang kita sangka …
Kenapa??
Sebab saya dah jangka  ..
Mesti boring dengar ceramah ..
Ngantuk la ….
Tetapi oleh kerana kepintaran sya yang suka "skip"..lol
Mau tau apa aktiviti yang kami buat?
Kmi dgr ceramah 1 jam ja ..
Pkl 3.00 kitaorang blah..
Pigi yoyo…
Meround kawasan Lintas, luyang
sila jangan tiru aksi ini..
  Yoyo time 

Kitaorang lepak la sampai pkl 5.00 gitu ..
Pastu sambung balik ke seminar ELKEN..
Sebab anty dah balik2 msg ..suruh balik ke dewan seminar …
So..saya pun ada la berpeluang try korset mhl Rm 2000 tu ..
Memang tip top la badan …hohoho..selimm hookay ..
Selepas tu kitaorang plan la konon mau blik …
Rupanya ..
Ada lagi ketua ELKEN ne ckp ..ada lagi seminar yang paling last..katenyerr
Ohemji !!
Anty balik naik ke bilik seminar ..
ok...
Muka kami tiga orang memangda  macam muka ikan masin da..
Last2 saya terfikir lagi satu idea paling tip top …
Paling bergeliga kalo hal2 melarikan diri daripada seminar ..
Hahaha..
sekali lagi jangan tiru aksi ini
Kitaorang plan la lepak di UPPERSTAR..lintas
Happy gila kazen2 gue ..
Malina order nasi kari aym kot ..
Nana order spaghetii..
Saya ??
macam besa..fish & chips
Minuman ..
Semua order chocolate smothies..

Hantam terus 


Selesai semua pukul 9 lebih kot ..
Balik rumah ..terus prepare unttk p ofis ..
Memang sambutan hari jadi paling syok la …




No comments:

Post a Comment